درباره ما

شرکت الک (سرند) آزمایشگاهی محک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید و توزیع انواع الک‌های آزمایشگاهی مورد استفاده در صنعت خاک و کانی‌های فلزی و غیرفلزی، فعالیت خود را آغاز کرده است.

هدف ما همواره تلاش برای تولید و ارتقای مستمر محصولات با کیفیت بالا بوده است، به منظور جلب اعتماد و رضایت مشتریان،  شرکت الک |(سرند) محک با تولید الک‌های آزمایشگاهی، که استانداردهای صنعت خاک و کانی‌های فلزی و غیرفلزی را تعیین می‌کنند، محصولات خود را با گواهی‌نامه‌های کالیبراسیون تأیید شده توسط اداره استاندارد و سایر سازمان‌های معتبر در زمینه کیفیت، به مشتریان عرضه می‌نماید.

محک برای بیش از 10 سال است که بر اساس استاندارد EN ISO 5223  فعالیت می‌کند. این الک ها با استفاده از قاب‌های پایدار با پایداری بالا و صفحات سوراخ‌دار ساخته شده از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر پوسیدگی تولید می‌شوند. این ویژگی ها باعث می‌شود الک های محک دارای عمر طولانی و نتایج قابل اعتماد باشند. الک های آزمایشی محک با الک های با کیفیت سایر تولیدکنندگان سازگاری کامل دارند. همچنین، روش ساخت و سازی که محک استفاده میکند، یک فرآیند تمیز کردن ساده را برای الک ها امکان پذیر می سازد. با استفاده از فناوری اندازه‌گیری دیجیتال مدرن، محک بر روی تمام الک های خود بررسی دقیق را انجام می‌دهد تا کیفیت محصولات خود را تضمین کند. همچنین، با استفاده از گواهی انطباق با استاندارد (EN 10204 2.1) یا گواهی بازرسی 3.1 (EN 10204)، محک نتایج بررسی خود را به مشتریان ارائه می‌دهد.

شرکت الک (سرند) آزمایشگاهی محک، به عنوان یک شرکت تولید کننده الک، آماده همکاری با تمام مراکز آزمایشگاهی و خاک‌شناسی می‌باشد و قادر به پذیرش هرگونه سفارش از این مراکز می‌باشد.